Poncho klar!

Poncho klar!

Fast det blir ingen bild, orkar inte hämta provdockan ;)
Får bli imorgon.
Sen vet jag inte OM den är HELT klar heller...
Kan vara så att jag ska lägga till en virkad kant längst ner också.
Ska fundera tills imorgon.

Den blev dessutom lite för stor!
Men ingen fara på taket...
Min uppfinningsrikedom är FANTASTISK!
Jag drog bara ett sidenband runt/ i hålen i hela sjalen, så är det bara att dra åt, så sitter den PERFEKT :)
Den blev inte riktigt SÅ TUFF som jag hade tänkt mig.
Mer åt det ROMATISKA hållet.

Och ska jag vara HELT ÄRLIG vet jag inte om jag tyckte den blev SÅ HIMLA SNYGG...

Fast så har jag tyckt förr och så när jag ser alstret på morgonen, ser det bra ut.
Jag får se imorgon.
Jag sover på det ;)
Vilket jag ska göra OMEDELBUMS.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0