Svårt att sova.

Igår gick jag och la mig klockan 22.30.
Var helt slut och jättetrött.
Men så fort jag la ner huvudet på kudden började jag tänka på sonens rygg...

Kunde jag somna då?
Nä, inte alls...
Jag låg och vred mig som en kålmask och så kom allting jag undvikt att tänka på dom två senaste veckorna.
Somnade väl runt 24.

Vaknar ca 00.30 av att någon rör sig i rummet.
Står ÖVER MIG.
Sonen, som inte kunde sova.
Pröva, sa jag, gå in igen och lägg dig.
"När kommer Denny hem?"
Vet inte, gå in och lägg dig nu.
Han försvann.
Halvtimme senare var han tillbaka...
Smyg, smyg i rummet.
Omöjligt att sova.
Gå och lägg dig!!!!

Sen måste han ha somnat för jag märkte inget mer iallafall.
Just nu sitter jag och väntar på att VC ska ringa.
Så får jag se vad dom har att säga om sonens rygg.

Var ute i garaget nyss.
Golvet är lite mer än halvtorrt och det VERKAR HÅLLA :)
Verkar inte som att det ska flaga sönder ( eller vad det heter ;) när man tar på det.
Smular sönder???
Iallafall...
Imorgon eller övermorgon, garanterat, är det TESTBART :)

Jaha...
VC ringde precis.
Läkaren är på rond hela dagen och ringer i eftermiddag.
Ok, TÅLAMOD igen.

Sköterskan tyckte OCKSÅ att det var konstigt att dom inte ville ge något besked DIREKT IGÅR!!!!
Hon frågade till och med MIG, utan att jag sagt något, " Fick ni inget svar på bilderna direkt när ni var på röntgen igår??? "
Nej, sa jag...
Jag blev lite arg faktiskt över det...
Minst sagt.
"Mhm, sa hon, det var ju konstigt... "
Jepp.
Men, tålamod fram till i eftermiddag.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0