The King!

Ja, här har jag varit uppe med tuppen...

Och kom iväg tidigt på stan för att inhandla presenter tills på fredag.
Och jag hittade VÄRLDENS roligaste till min morbror.
Jag misstänker att han inte ´läser min blogg just nu för han är nämligen här på gotland.
Och jag TROR inte han har tillgång till dator.
Så jag chansar...

MEN!!!!!
Morbror Frasse alias Raskenstam, NUMERA Don Corleone...
OM du händelsevis skulle ha tillgång till en dator och se detta...
SKROLLA NERÅT SNABBT är du snäll, annars blir det inget roligt på FREDAG!!!!!
Eller skippa HELST HELT att läsa dett inlägg!
PLiiiiis?.....

Varning.
Varning.
Varning.
Varning.
Varning.
Varning.
Varning.

Nu kommer det bild...



Jag skulle köpa ett fint vin eller en konjak tänkte jag.
Så går jag där och kollar på Systembolaget och ser DETTA VIN!!!!
Jag började FNISSA HÖGT för mig själv när jag såg det.
KLOCKRENT!!!!

Jag kollade inte ens priset eller hur "det ska smaka", jag bara tog det vinet pga av ETIKETTEN!
Så tänkte jag mig texten :
"Från en KING till en annan KUNG!"
Så djävla roligt.

Till alla vinproducenter skulle jag vilja säga såhär :

Nog för att jag är nykterist, men om ni skaffar sådana här roliga etiketter på alla vinflaskor...
Då skulle jag ALLTID köpa vin och ge bort i present varenda gång jag ska på kalas :)
Hellre Elvis på en flarra än ett tråkigt SLOTT med några djävla vinrankor!

Nu hoppas jag bara att det inte smakar SKIT...
Men då har han ju iallafall en COOL flaska.

Så hittade jag pengar i min bod.
45 kronor som någon lagt på fatet med brosherna.
Tydligen i allt VIRRVARR igår så har någon varit inne och shoppat en brosch oxå!
Utan att jag märkt det, och bara lagt pengarna där...

Jag pratade med kusinen som var inne och shoppade igår och frågade om dom köpt en brosch och bara lagt pengarna där.
Nix, det hade dom inte.
Inte min kompis heller.
Och inte morsan eller Puff.
Hm...
En kund som jag inte märkt, men som varit ärlig!
Kanon :)

Nu ska jag sätta mig i bersån och sticka eller virka.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0