Väldigt kort...

Idag blir det ett väldigt kort inlägg...

Här har det varit full fart som vanligt, fast ändå inte liksom...
En massa hemmafix på förmiddagen.
Vid lunch åkte vi ut till Björkis.
Minglade med Nybyggarna.
MULET, och stan som vi lämnade var solig.
Men efter en timme sprack det upp, och blev TOPPENVÄDER :)

Sol och bad.
OCH MAT fanns tillgängligt ;) idag.
Plus fika och GLASS!!!!!!
Hurra!

Furillen, fuck you typ...

Vi kom hem rätt sent.
Alla åt färdigmat.
Så har jag snart gjort klart mössa nr. 2.
Vi har sett film, "Hundhotellet."
Och nu ser jag filmen " I huvudet på Van Damme "(I´m to old for this shit)med Jean-Claude Van Damme...
Verkar lovande faktiskt.

Så till dagens kommentar...
Jag hånade morsan idag, rejält...
Hon är ju liksom inte stor i maten eller på SNASK/GODIS-FRONTEN direkt.
Och min stackars moster SVÄLTER IHJÄL när hon bor ihop med morsan nu ;)
För HON ska ju inte äta mycket, om inte morsan gör det.
Stackar´n ;)

Iallafall...
Morsan och moster skulle gå och handla glass på eftermiddagen.
Jag kunde inte hålla tyst såklart, utan frågade om hon "ramlat och slagit i huvudet hårt" ?
GLASS, oj, oj ska du öpa GLASS???
Det var som tusan...
( hö, hö, hö... )

Varpå mamma svarar :
" Jaaa du, tänk att jag ska det vaaaa!
Jag äter ALLTID EN GLASS...
VARJE SOMMAR! "

Och vi andra höll på att skratta ihjäl oss, som vanligt!

Vi andra, vi äter MINST EN GLASS OM DAGEN...
Men morsan, hon slår på stort hon...
Hon äter EN glass VARJE SOMMAR!!!!!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0