Hej och välkomna...

Hej och välkomna till BITTERFITTAN-BLOGGEN!

Och jag ber inte om ursäkt för mitt ordval idag!
För jag är fortfarande arg.
Och vill slå ihjäl både hantverkare och min whiplash :(

Tror någon att det kom tillbaka någon hantverkare igår för att GENAST ÅTGÄRDA golvskadorna???
Nä...
Det gjorde det naturligtvis inte!
Och INTE IDAG HELLER, har det dykt upp någon flitig handyman som ska laga...

Eller jo, det kom målare som skulle fixa det sista i taket och måla dörrfodren, men dom tar bara taket idag.
För dörrfodren ska bort och dom höll med om att det såg fördjävligt ut.
"Ni kan ju hänga handukarna på spikarna i dörrfodret sa målaren... "

Eller hur, sa jag...
Men det var inte RIKTIGT SÅ jag hade tänkt mig handduksupphängningen i vårat nya badrum!
ALLS!!!!

Ja, dom skulle komma efter lunch och fixa taket iallafall.
Alltid något.

Idag har jag en ond dag.
Och det har varit ont sedan jag vaknade.
Jag har gått en liten promenad, nu vilar jag och sedan ska jag fota mamma :)
Min nya YTTERST MOTVILLIGA MODELL.
Men hon har inget val.
Jag orkar inte hålla på så länge vid varje fototillfälle så hon får stå ut ;)

Har en del grejer/virkat, som ligger färdigt sedan i somras som inte fotograferats eller dokumenterats.
Som måste göras innan det försvinner i framtiden, kanske.
Nu ska jag vila armar och nacke en stund.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0