Värt smärtan?

Jag har landat i soffan.

Framför den hatade tv´n, men nu får det vara nog med pyssel för idag.
Jag har hållit på i fem timmar i köket, och nu värker nacken mer än imorse :(
MEN jag har inte tänkt på mitt "TILLSTÅND" på hela dom fem timmarna.
Jag har varit helt uppslukad av mina små gipsskålar.

Så var det värt smärtan nu?
Nja...
Fast jag hade nog inte överlevt dagen annars.
Helt krasst är det så.

Men imorgon är det armvila som gäller ändå.
Och så ska jag till sjukgymnasten.
Det lär väl vara katastrofläge igen så fort jag kommer dit.
TRETTON VECKOR har passerat sedan olyckan.
SUG PÅ DEN...
Tretton veckor.
Det är för fan inte klokt.

Kunde jag inte bara rånat en bank istället och gömt pengarna på ett djävligt bra plejs.
Suttit av mitt straff i några år, kommit ut och levt loppan istället.
Det här är LIVSTID.
Jag har haft en bra dag, men NU är det dåligt igen.
GRÅT-DÅLIGT.

Min bästis ringde precis...
Hon, dottern och dotterns kompis skulle se tjejfilm och ha tjejkväll.
Jag fick passa det ikväll, eftersom jag inte fixar mer idag.
LIVSTID var ordet för dagen.

Jag tror jag slutar nu för det blir bara värre och värre känner jag.
Plus att jag vill gråta.
Så då gör jag väl det.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0