Gap-Terroristen.

Det har varit en blandad dag här...

Det började ju ganska bra med värken, men nu är det värre...
Jag har ont, på egen dumhet :(

Och jag har varit arg.
Kokande arg.
SKITARG.
På sambon.
Tänker inte skriva vad jag sa eller vad jag tycker, men...
Jag säger bara:
"När en man är riktigt förkyld... "
Om ens det.

Jag hade lust att skrika:
Kom igen om du hade suttit här med en djävla whiplash.
Då hade vi kunnat snacka SJUK liksom.
Men jag avstod.
Det hade inte varit rättvist att slänga det i ansiktet på honom.

När det gäller MÄN med LITE VÄRK i kroppen har jag ALLTID haft en minimal förstålese.
Det har ingenting med whiplash och göra.
I den frågan är jag alltid oförstående till mäns ynklighet.
Så det så...

Så, nu kan jag bitcha vidare med mina vänner om detta istället ;)

Jag gick ju inte på mötet idag och jag tycks inte ha missat något.
Ringde en av mina arbetskamrater på eftermiddagen för att kolla vad som sagts.
Men mötet verkade vara av OKLAR karaktär, inte ens det privata företaget verkar ha vetat varför det skulle ha varit möte.

BRA att jag sket i att gå dit då och få ont i nacken av en DUM STOL.
Men det blev en vända till jobbet ändå, en promenad.
Jag hämtade upp min sjukskrivning och kopierade till chef och försäkringskassa.
Snodde kuvert av jobbet med betalt porto och skickade iväg sjukskrivningen.
Så fräckt ;)
Men då slapp jag att slösa 5.50 iallafall.

Sen ryade jag då som sagt JÄRNET, när jag kom hem.

Och sambon skickade jag iväg att fixa en duschstång till SNART färdiga badrummet.
Då kom han hem med FEL färg, trots att jag hade skrivit ett sms till honom och ville ha en vit stång.
Det hade han inte sett då tyvärr.
Så då fick han skäll igen.
Stackarn.
DÅ var det WHIPLASH-CUJO-MADDE som var i farten.
GAP-TERRORISTEN ;)

Efter att rätt stång kom hem, så kramades vi och blev...

Sams eller nå´t.
Mest sambon som försökte få mig lite snällare och stryka ett sträck över att jag gapat.
" Så, nu ska vi vara vänner. "
Medans jag FORTFARANDE VILLE vara sur.
Han har tillbringat dagen i sovrummet och jag i soffan...
Med ett sting av att det är jag som betett mig mest dumt, men INTE har lust att MJUKNA.
Nä.
Jag VILL bara fortsätta att sura.

Men jag har en sak jag ser framemot ikväll är iallafall klockan 21.00 på Tv 400.

Då är det nämnligen "The Omen".
Jippie!
Jag har inte sett den sedan jag var UNG, och är så spänd på att se om jag tycker att den är lika bra som då.
Misstänker att jag inte tycker den är lika läskig nu, men jag ska se den :)
Sen är det ju "S.O.S Gäsp" också, GUTE menar jag ;) men DÄR har charmen tappats REJÄLT.
Jag misstänker att jag kommer bli mest arg om det tramsas och visas repris-göromål idag igen.
Sticka lugnt.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0