Taskmört...

Idag har jag gjort så lite som möjligt...

Sviterna efter BLOMSKÖLJNINGEN igår, har suttit i hela dagen idag också.
Inte mycket att göra åt.
Jag hoppas att det släppt till imorgon.
Idag blev det en promenad på morgonen.
Hem, dusch och soffan tills sambon kom hem.

Då skulle han städa.
Han ville vara själv så jag tog med min personliga assistent/packåsna, morsan och gick på stan.
Jag skulle ha lite småprylar som typ strumpor till sonen m.m...
Och jag kan ju inte bära något så...

Jag köpte strumpor och hittade en höstjacka till sonen.
Ett riktigt fynd.
149 kr och jag vet att han ville ha den...
FÖRRA hösten.
Men då hade jag inte råd med den.
Såååå...
Nu köpte jag den på rea :)
Jag HOPPAS att den är lika het i sonens tycke och smak i år också.
Annars får jag väl lämna tillbaka den.
Jag misstänker dock att den är HELT UTE.

Imorgon är det äntligen vår 5-årsdag :)

Sambon har dessutom KONTRAT med "fina ord" om varför han älskar mig.
Jag fixade ju en liten lista...
Han kom på, via telefon, UNDER HOT från mig :
( TYP: nu måste du komma på något fint och kärleksfullt om mig!!!! )
" För att du gör mig hel. "
Och SKRATTADE efter att han sagt det.

Nämen va fan...
Varför skrattar du, sa jag.
"SKRATT, Skratt.
För att jag kan se ditt minspel framför mig."

Mitt minspel, WHAT MINSPEL????
Jo´rå...
Enligt sambon så har jag en massa miner när han säger "saker " till mig...
Happ.
Jag sa:
Skärpning annars gör jag slut!
5-årsdagen blir inställd!

Och han bara fortsatte skratta.

OCH...
Han fortsätter att skratta varje gång han upprepar:
"Du gör mig hel."
Djäkla Taskmört! ;)

Sen har vi inte riktigt kommit på vart vi ska gå och äta.

Jag har ju ett SITT-PROBLEM, jag får ju ont rätt omgående om jag sitter på fel stol.
Och hur kul är det?
Om jag börjar få DUNDERVÄRK, när vi ska sitta och ha mysigt.
Äta hemma, utflykt, har vi också diskuterat.
Vi får se vad det blir imorgon.

Så ringde sonen här ikväll.
Han ville spela piano för mig :)
Han hade lärt sig "Blinka lilla stjärna", pekfingervalsen, och körde den PRICKFRITT via telefonen.
Musikhögskolan nästa!
Kanske ;)

Nu ska jag vila mina axlar och nacke, så det blir inte mer skrivet idag.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0