Hollywoodfruar har blivit mitt nya "SOS GUTE" ;)

Sitter och tittar på Svenska Hollywoodfruar...

Det har blivit mitt nya tönt-älska-program sedan "SOS GUTE" ;)
Känsliga läsare varnas...
FULA ORD förekommer i detta inlägg ;)

Anna Anka förnekar sig inte.
Hon är ju inte klok alltså, hennes häxskratt får mig att börja fnissa direkt.

Idag började hon med utskällning av trädgårdsmästaren.
Sen berättade hon HÄXSKRATTANDE hur hon och trädgårdsmästaren skulle samla ihop sniglarna på muren uatnför huset, till en boll...
Hälla salt på dom och se dom FRÄSA sönder.
Hon är ju inte bara knäpp.
Hon är ju en SADIST också :)

Så skulle en av fruarna, Agnes-Nicole, på date.
Hon ville piffa till sig innan och slog på stort...
Guldmaskbehandling!
( för ynka 2500 kronor )

Hennes kompis sa till henne att hon såg ut som en GULD-MUMIE.
Jag kan bara hålla med.
Fast jag skulle vilja ta bort ordet GULD framför ordet MUMIE...
Och bara säga att hon såg ut som en MUMIE ;)

Sen blev det SUN SPRAYTAN på det.
Hon blev SÅ ORANGE och fin...
En orange guldmumie, SNYGGT!
Jag hade förmodligen lagt benen på ryggen och sprungit fortare än LJUSETS HASTIGHET om jag skulle varit Agnes date för kvällen ;)

Så till Maria, det MEST ödmjuka av fruarna.

Hennes bror skulle komma på besök från Gamla Svedala.
Maria hade önskat sig en sak...
GODIS från Sverige!!!!
Hon fick ostbågar och godis från KARAMELLKUNGEN!!!!
BRA SMAK där Maria!!!
Karamellkungen IS THE KING!!!!

Och ni som känner mig vet att...
Jag hade GARANTERAT önskat mig EXAKT samma sak!!!!!

Anna Anka...
Berättar sen vidare att hon unnar sig en massa LYX-grejer, som massage och dylikt.
För sådant behöver hon.
( jag med faktiskt ;)

" Mår inte jag bra, mår ingen annan i min närhet bra heller" ...

...kläcker hon då ur sig ...
Ja, JAG är då INTE FÖRVÅNAD!!!!
Ha, ha, ha.
Jag skulle vilja INSTÄMMA i det där faktiskt.

Mår inte jag bra, då gör jag OCKSÅ alla andras liv till ett HELVETE!!!
Vi är lite lika där faktiskt, jag och Anna ;)

Vänta jag ska bara fråga sambon...
Jo, han håller med ;)

Så hopp tillbaka till GULD-APELSINFÄRGS-MUMIE-TANTEN...
Spraytan-brännan började rinna och daten står utanför och väntar.
Men JIAKS...
Han skulle föreställa en TÄT, miljonär-snubbe.
Oj.
Ett huvud kortare an GULD-MUMIEN och skallig.
Gammal.
Dålig, slafsig klädsmak.

GULD-MUMIEN framstod helt plötsligt som en SUPERSNYGGING!
Jag får ta tillbaka det jag skrev förut, att HAN skulle lägga benen på ryggen och springa.
Jag tycker GULD-MUMIEN ska lägga benen på ryggen och springa som fan!

Anna Anka påstår sedan att ALLA knullar sig till jobb i Hollywood!

Alla utom HON då såklart...

Nä, hennes karriär fixade hon tydligen väldigt GALANT ändå.
Den SUPER-KARRIÄREN som hon tydligen hade när hon träffade sitt livs kärlek...
Paul Anka, han den där HOTTIEN...
(irk)
Hugh Jackman, släng dig i väggen säger jag bara ;)
Paul Anka, han är snygg han.
Mhm.

Han VAR möjligtvis det 1950!

Jag gissar att hon tog den ÄLDSTA, närmaste döden, rikaste, skruttigaste, berömdaste, föredetting-gubben hon kunde hitta.
Som inte var gift.
När hennes STORA, stora karriär bara...
INTE fanns längre.
Och så tänkte hon nog att hon kunde stå ut i några 20-tal år med att kyssa och suga av en...
Gammal föredetting...
Som sjunger på småklubbar i Las Vegas...

Tills han kolade och sedan får hon ÄRVA en massa CASH...
Och så kan hon leva loppan resten av livet.

Få se nu...
Dom har varit ihop i 7 år...
Då behöver hon bara STÅ UT i 13 år till.
EN BAGGIS!!!!!!!!
Målet är NÄRA Anna.
SUG PÅ ;)

Nä, HON har inte knullat sig till en karriär inte!
Hedervärt Anna!
Men en FÖRMÖGENHET har hon iallafall LEGAT, och enligt egen utsago, SUGIT sig till.
Jag är SÅÅ avundsjuk ;)
Not.

Jag VÄNTAR med spänning tills nästa måndag...
VAD ska komma härnäst ur Fru Ankas NÄBB?
Sticka lugnt.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0