Hrmph & morsan är informerad om att Persbrandt fyller år idag!!!!

Hrmph!!!!

Det var VÄRST vad "FOLK" gängar ihop sig här da...
Inlägg från Frk J också och hon håller minsann med morsan och bästis.
Jag fattar INGENTING.

Jag AVSTÅR att kommentera YTTRERLIGARE inlägg eller åsikter i KLÄD-TJAFS-FRÅGAN ;)
For KNOW...
Det kommer väl FLER härliga DUSTER mellan mig och sonen, som jag kan FÖRSÖKA få stöd för;)

Idag har jag varit på möte med jobbet.
Angående våran framtid.
Kändes bra.
Och en GLAD överraskning var att VÅRAN CHEF ska gå med till det nya företaget...
Som vi FÖRMODLIGEN hamnar hos.
Jättebra!
Samma arbetskamrater, samma chef, samma Chif.

Just nu känns det bra faktiskt :)

Så till nacken idag då.
lite ont i morse.
Satt på mötet men det gick GANSKA bra ändå, men fick ändå ondare.

Men promenaden hem lättade på trycket.

Fast...
Jag MÅSTE köpa nya skor, som är LAGOM.
Lagom klack och lagon stuns i sulan.
För mina NYA höstskor som jag köpte INNAN olyckan, FUNKAR INTE!!!!!!!!!
Dom är FÖR höga och för lite stuns i.
Det känns i nacken när jag går :(
Jag får spara dom till längre fram och fixa ett par andra.
Snygga med mer "nackvänliga".
Suck...
Man får ju inte ens vara snygg när man är "sjuk".

Så kom det sms från en vän i morse...
Jag höll på att skratta ihjäl mig.

Det är MÅNGA som uppmärksammat den här "PERSBRANDT-BEUNDRAN" som min mamma har utveckalt.
Hennes kärlek;) till den "store" skådespelaren Micke Persbrandt.
Den har stötts och blötts bland vår släkt, vänner och BLOGGLÄSARE och mig ;)

Iallafall, jag citerar sms:et:

" Hej!
Idag är en dag då Carina kommer att fira.
För idag, för 48 år sedan, föddes Persbrandt...
För det ska väl firas?
Ha en underbar fredag, Kram Miss S. "

Jag startade alltså dagen med ett gott skratt.

Jag misstänkter att morsan efter att ha blivit informerad om detta faktum, åker oinbjuden ut till Ygne med ballonger och blommor.
Och FÖRSÖKER få vara med och fira Micke.
FNISS.

Nu ska jag vila mig lite och ikväll kommer grannarna över och äter mat och ser på Idol :)
Ser jag framemot.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0