Idag = inte kul.

Idag är det rent SJUKDOMSMÄSSIGT, inte en kul dag.

Jag har ont, så in i helvete ont.
Och det känns konstigt att det gör ondare idag, än igår.
Rent logiskt borde det göra mindre ont idag än igår.
För det är en dag närmare ett tillfrisknande.
Eller?

Jag vaknade redan klockan 02.30 inatt.
Sedan har jag sovit hackigt sen dess.
Så har det varit möte angående med våran "kanske nya arbetsgivare".
Det kände jag definitivt att jag var tvungen att gå på.

Det blev inte kul, TROTS att det bara var en timme.
Och då menar jag inte informationen utan att jag fick ÄNNU MERA ont av att sitta där.
Trots extra kudde för ryggen.
Men killarna som informerade oss stod "åt fel håll" och jag var tvungen att sitta åt sidan.
Kunde inte sitta rakt fram.
:(

Tillslut värkte det så infernaliskt att jag började svettas.
Fy tusan, så ONT.
Hade som sagt tur dock att inte informationen var så lång som det var sagt, 2 timmar.

Man vill ju inte missa något och det slapp jag nu.
Men ARGHH....
Ska dettta aldrig släppa???????????
Helvete!

Jag är SÅ JÄTTENÄRA att ringa min sjukgymnast för lite STATISTIK igen.
Jag känner mig som SVERKER i PLUS :

"E´re så här det ska vara?"
"E´re så här det är?"
"E´re så här jag ska ha det för evigt eller???? "
Fan, ursäkta, men FAN!

Ett exempel från igår...
Jag skulle gå och lägga mig.
Sambon la sig bakom en stund och höll om mig.
Gick inte SÅ bra.
Dels tynger han ner madrassen så jag hamnar som i en hängmatta.
Aj, inte bra för nacken.
Dels så HÖLL han bara om mig, försiktigt över ryggen.
Aj, inte bra för nacken.
Han tryckte liksom ner mig, fastän han knappt nuddade mig.
?????????????????
SÅ KÄNSLIGT är det :(
Kul, e´re så här vi ska ha det undrar man ju?

Jag SPYR.
Jag har en RIKTIG SKITDAG!

Vad gäller AKTIVITETER för dagen, så är dom inte slut ännu.
Jag ska gå och klippa mig också.
Det lär bli ännu värre.
Jag kommer dö när det ska kammas till höger och vänster, men jag måste gå och klippa mig.
Håret är som fårull, torrt som fnöske.

Jag måste sluta nu.
Ont.
Dags för soffan innan NÄSTA tortyr.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0