Killar, killar, killar...

Jag har väl aldrig fått så mycket MAIL som jag fick idag...
Angående mitt lilla "pung-inlägg" på bloggen.

Killar, killar, killar...
Jag FÖRSTÅR inte dettta...
Så känsliga ni är!
Varför FÅR NI kastrationsångest när jag skriver om en kanin????
Jag blir så full i skratt...

Det är allt från att jag är elak, taskig, fruktansvärd...
Som kommer behandla detta lilla OSKYLDIGA djur på detta sätt.
Beröva honom hans manlighet och allt kul i livet.
Hm...
Hade det varit SAMMA reaktion om jag skrivit att jag skulle kastrera en HONKANIN???
Tror KNAPPAST det.

Till och med SAMBON rynkade på näsan och RÖS när han läste mitt inlägg.

Ja, män och eran manlighet, jag säger då det...
INGET man får SKOJA OM, har jag förstått ;)
Vilket jag vet...
Alltså GÖR jag det, såklart!!!!!!

Han överlever.
Pinket luktar dessutom starkare nu, alltså måste manligheten BORT!
Sorry.

Idag har jag haft en lugn och skön dag.
Suttit i solen och läst.
En liten framgång faktiskt.
Jag pallade upp armarna på kuddar i knät, och så kunde jag sitta med huvudet rakt och läsa.
Funkade i två timmar :)
Ett litet BREJK från tv´n.

Sommaren bara fortsätter och fortsätter :)
Hade såklart velat åkt till Lickers idag, om jag varit frisk.
Men som vanligt, det går ju inte i nuläget.
Vid 17-tiden gick jag en promenad.
Ner till hamnen och strandpromenaden.

Fullt med folk på Joda.
Fullt med ungdomar som badade på Kallis.
Folk som satt och solade, kelade, badade längs strandpromenaden.
Underbart!
Jag satte mig på stranden och mediterade en stund.
Kände på vattnet och badade fötterna.
Ljummet :)
1:a september idag, och det är fortfarande sommar.
Gotland när det är som bäst.

Hinner inte mer än hem.
Träffade kusinen på gården och snickesnackade lite...
Så kommer Chifen och Lilla Nettan på en snabbvisit!!!!!!!
Med blommor och lite uppmuntring :)



Ja, jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Jag har världens bästa jobb, världens bästa Chif och världens bästa arbetskamrater.
Synd nog var jag helsvettig och döofräsch, men det fick gå ändå ;)

Statusen idag är:
Ont, men klar i knoppen.
Mår som en prinsessa, jämnfört med hur jag har mått.
Det går framåt.
Sticka lugnt.

P.s.
Jag kom på en sak som jag glömt att svara på...
Folk har mailat mig...
Och behöver lite "sjukgymnastik alt. massage.
Och vill har NAMN och STATUS på MIN "Personlige ;) Sjukgymnast"...

Namn tänker jag APSELUT inte lämna ut.
Inte VART han jobbar heller.
Och status, ja tyvärr kompis, HAN HAR RING!!!!!
Han hade ingen ring första 2 ggr jag var där, i måndags satt det en STOR GULDRING på "rätt" hand!
Sorry på det med, Mr Motomoto är upptagen!
Men snygg ;)
Som sagt ;)
(Förlåt ÄLSKADE SAMBO :)
D.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0