Människospråk.

Idag har jag en trött kropp.

Jag bara känner att, gör jag minsta lilla, kommer jag få "Stora Söndagsvärken".
Alltså kommer jag ta det Superlugnt, och inte göra ett dugg.
Jag ska på möte på jobbet och plocka upp min sjukskrivning, men det är också allt.

Jag har liksom sovit hela natten, men ändå så känns det inte bra.

Lite bilder från igår...
Sonen gosar med Leo i våran säng.
Det byggs upp med gosedjur, tunnlar, kryphål och Leo tycker tydligen att det är jättekul.
Han skuttar runt och har det nice, med sonen. (och diverse vänner ibland.)

Det som faktiskt är VÄLDIGT bra är att sonen har "fått upp" intresset igen för sin kanin.
Kaninen var ju SUPERHET när han kom, sedan...
Var det ju jag som gullade mest med honom.
Men...

Nu har sonen lärt sig att hantera Leo, och är inte  rädd för honom, så nu är han en väldigt bra HUSDJURSÄGARE.
Och Leo ett mer avslappnat husdjur ihop med sonen :)

Nu gullas det hela tiden.
I soffan, i sängen och så fick han vara med på mattan i köket när vi bakade igår.
Leo är ÄNNU mera delaktig.

Snart börjar han väl tala MÄNNISKOSPRÅK också ;)




"Stampe-posen"



Ja, här har min Lillhusse satt mig på tigern.
I like.
Bra utsikt.



Jag TEST-GNAGER lite.
Ser om tigern är god...

Det FÖRFÄRAS dock från både sambon och morsans sida...
En kanin i sängen!!!!!!!!
Har väl aldrig sett på maken!!!!!!!!!!!!

So What????
Herregud, han är ju rumsren.
En KATT eller HUND är ju ännu värre att ha i sängen!
Dom drar ju in en massa skit och bakterier utifrån.
Leo är superrenlig och tvättar sig varje dag.
Överallt.
Och han har bara bakterier från sig själv.
Han känns SAFE att ha sängen.

Och morsan förresten...
Som lät mig ha vårat LAMM som som GOSEDJUR i sängen, ska väl inte säga ett DUGG!
Sippan bodde ju dessutom ihop med HÄSTEN.
DET är väl MER URK, än en liten renlig, rumsren kanin????

Men det verkar som ens MOR glömmer allt man SJÄLV fick tillåtelse till när man var liten.
Nu vill hon vara så PRÄKTIG...
Men jag VET nog ett och annat ;)

Så till sist...

Sonen på väg till skolan imorse...



I helgen vill jag ut till Lickers.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0