Orangutang-aktig...

Sitter nu och tittar på Dirty Dancing!

Ett måste, har inte sett den på EVIGHETER.
Skulle visa den för sonen i samma veva som vi såg Grease ihop.
( Temat var: Kulturella saker att göra med sin mamma ;)
Men...
Min VHS-FILM på Dirty Dancing var KAPUTT.
Gammal och sönderspelad.
Jag måste nog införskaffa den på dvd.

Dirty Dancing...
Så mycket sex har väl aldrig en film OSAT.
Utan en enda sexscen i hela filmen.
( Bara en pyttteliten naken rygg perhaps)

Sitter här och diggar dans och musik.
Jag inser att jag måste nog köpa filmmusiken också...
Hade den på LP-SKIVA (2 Lp-skivor) då.
Jag måste nog köpa dom igen.
Om dom finns på cd förstås.
Kanske för gammalt.

Så till sambon och mig.
Jag kommer nu referera några sms som smsades mellan oss vid 19-tiden.

Jag:
Love U!!

Sambon:
Detsamma mitt hjärta.

Jag:
Jag kom och tänka på en grej...
Har din vänsterarm blivit längre på grund av TYNGDEN?

Sambon:
Nope mitt hjärta.

Jag:
Säkert?
Jag tyckte den såg lite ORANGUTANG-aktig ut när jag tittade förut...

Sambon:
He,hö...

SLUT citat.

Stackarn...
Nu kommer han få höra det här också.
När jag ÄNTLIGEN efter FLERA dagars trackande SLÄPPT ( Obs, inte glömt, men släppt ) "VÅRAN LISTA" som han bara har EN PUNKT på.
Som han tycker TÄCKER ALLT...
Som han dessutom FLABBAR ut...
Då kommer detta!

Men han har sig själv att skylla.
Grodor ska man passa sig för ;)

En hel dag utan alvedon och ipren.
Har gått rätt bra ändå :)
Jag hade ont men det försvann med lite vila framför tv´n.
Så kom det tillbaka när jag låg ner en stund.
Då gick jag ut och promenerade, då försvann det :) :) :)

Magen mår bra och smärtan är uthärdlig.
Har pratat med läkaren idag och ska dit på tisdag.
Nu ska filmen få min totala uppmärksamhet.
Sticka lugnt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0