Onsdag och söndag, riktiga bottenapp!

Jag har skrivit lite dagbok till min sjukgymnast.

Tur man har en blogg så har man svart på vitt hur dagarna varit.
Jag har skrivit ner lite stolpar om varje dag och tänker ta det med honom.
OCH läkaren.

Om idag har jag skrivit:

SKITDAG!
Lugn morgon, gjorde inget ansträngade.
Stack och handlade med morsan och jag bar en kundkorg med min handväska och ljus.
En stund bara sedan fick jag VÄLDIG värk.
Mamma bar.
Sedan bar jag en kort bit en plastkasse med kudde och ljus till bilen.
DÖDSVÄRK resten av dagen.
Soffan från 14-17.30.
Var sedan tvungen att ut och röra på mig.
Strålande värk och kunde inte sitta still.
Promenad till Norderstrand, upphämtad av sambo.
Värk i pannan, bihålor(?), nacke/bakhuvudet, strålar i nacke och ut i armar.

Min dag i ett nötskal.
Låter väl som ett "Huppty-dandy-happy-party-dag"????
Någon som skulle vilja byta?
Nähä...
Vad synd...

Onsdag och söndag har varit riktiga BOTTENAPP!
Humörmässigt och värkmässigt.

Avrättning med gevär?
JA TACK!

Giftkapsel?
JA TACK!

Hoppa från Högklint?
Nja...
NEJ TACK, förresten!

Dränkning?
JA TACK!

Långsam matförgiftning?
NEJ TACK, det ska HELST gå fort!

Stenas?
JA TACK!

Skära av stora kroppspulsådern?
Nja...
Hur länge tar det att dö då?
NEJ TACK!

Ta en överdos av någon NICE DROG?
JA TACK!!!!

Jag tror att jag satsar på det sista, någon som har ett förslag på DEN BÄSTA drogen att ta en ÖVERDOS och DÖ av????
Skriv gärna här, eller skicka ett mail.
Gärna om ni vet VART jag få tag på den också!!!!!!!!!!!!!
Förihelvete.
Ja, jag ÄR EGENTLIGEN en drog och spritmotståndare men ska jag ändå dö, då kan jag väl lika bra dö i ett djävla Party-rus!
Jag håller faktiskt på att bli galen här!

Jag hoppas att min morgondag blir bättre än denna!

Så fick jag värsta ångestattacken här.
Tänk om inte ens läkaren VILL förlänga min sjukskrivning?
Jag bara ANTAR här att han kommer göra det.
Och att det är JAG som varit tveksam till forsätta min sjukskrivning.
Nu när jag då definitivt känner att jag inte fixar att jobba, och han säger:
Gå och jobba!
Vad gör jag då?

Då blir jag nog galen på riktigt.
Sticka fucking lugnt, för SJÄLV gör jag det inte!!!!!

P.s.
Det som nästan retar mig MEST är att jag hittade JÄTTEVACKRA GARNER i rödlila och blågrått som jag köpte.
Som jag för FAN inte ens kan sticka eller virka ihop till något fint.
JAG KÖPTE GARN, när jag har massor hemma!
Som bara ligger och samlar DAMM!
Dra åt ...
Säger jag bara.
Frustrerande, mina kära läsare...
Det är ordet för dagen...
Frustrerande.
D.s.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0