Statoil Söderväg = SKUMOIL, och personalen suger i matte ;)

Vad håller Statoil tvärsöver på med???

Dom håller på att lura mig på en massa pengar.
Både igår och idag.
Igår.
Jag köpte...
... godis...
För jag tröståt ju ;)

Personaltjejen slog in : 33 500 kr.
Eeeh...
Tänkte jag ju inte betala alls.
Möjligen 33.50.
(Hände ju förra året också, när en av tjejerna slog in 29 000 någonting )

VILKET FIFFEL!!!!!!

Idag.
Jag var inne och köpte kaffe, frimärke och...
Lite godis igen.
Och slutsumman blev:
102.50 kr.
??????

Jag kollade...
Och sa till Dagens Personal:
Oj, vad dyrt.
Hm.
Så mycket godis har jag ju inte köpt, och visst kaffet var dyrt, men...
Så får jag se...
Spolarvätska!
??????
Men varför har du slagit in SPOLARVÄTSKA på mitt kvitto?
Jag har inte köpt någon spolarvätska!

Åsso kom fröken SPYDIG fram...
( Fast på ett KÄRLEKSFULLT sätt, alltså jag var lite SNÄLL-SPYDIG ;)

Alltså vad håller ni på med här inne på Statoil egentligen????
Va?
Igår ska ni ha 33 500 för godisinköp.
Och idag lägger du på SPOLARVÄTSKA som jag definitivt inte köpt.
Går det dåligt för Statoil eller så ni måste LURA era kunder på extra pengar???
Jag kanske borde kolla mina kvitton lite oftare när jag handlar här?

Mummel, mummel från stackars Personalkillen ;)
Han fick rätta till summan och jag gick.
PIJU, tänkte väl han.

Så kommer jag hem.
Slänger bara ett getöga på kvittot...
Nämen...
Kaffet...
På lappen på hyllan i butiken stod det 49.40.
Personalkillen har slagit in 43 kronor.
???????
Fick jag rabatt eller kan personalen inte RÄKNA på Statoil?
Jag bara undrar liksom.

JAG suger i matte, men Statoil suger MER i räknekunskaper har jag märkt ;)

JÄTTEBRA, för jag gjorde ju en LITEN vinst iallafall.
Ha!
Fick dom för att dom försöker SKINNA en stackars FATTIG sjukskriven på hennes SMÅ besparingar ;)

Statoil Söderväg är ju rena rama SKUMOIL!
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0