Anna Anka, min nya favorit ...

"Jag tycker det det är så djävla mesigt... "

Jag har precis sett "Svenska Hollywoodfruar" och det var PRECIS lika bra som jag trodde det skulle vara!!!!!

Jag är kär...
I ett tv-program.

Och den där Anna Anka...

Vilken underbar BITCH!!!!
Hon måste vara KVINNAN från helvetet!
Hur sjukt elak som helst.
Så djävla överlägsen, att man tror inte att det är sant.
Så DRYG, så att jag rodnar.

När hon hånar sin mans fans ( på BRÄKANDE SKÅNSKA ) och säger att dom ser ut som djävla bondlurkar, att när dom hälsar på henne är det " jag tycker det är så djävla mesigt " och HÄXSKRATTAR...
Då skrattar jag med.
MED Anna Anka...
Inte ÅT Anna Anka.

Hon är ju vidrig :)

Och kul.
Och opererad.
Vi är lika gamla...
Och hon ser ut som en väldigt opererad 50-åring.
Jag ser ut som...
En SLITEN 38-åring.
Hon är blank och slät.
Och tänderna ramlar nästan ut ur käften på henne.
Protes????

Anna gillar inte sängöverkasten på hotellen...
" Dom är skitäckliga, folk ligger och knullar och har sex på dom."
... sa hon...
Och slängde överkastet i ett hörn.

Anna Anka och jag har dock EN GEMENSAM nämnare...

VI SVÄR lika mycket båda två.
Hon svär i vartannat ord, precis som jag.
Jisses vad svordomarna haglade.
Sen slutar likheterna.
(Tror jag ;)

Hon är BROSK-NARKOMAN.
Hon tror att om hon äter brosk så får hon inte cancer...
För HAJAR är bara brosk.
Och dom får inte cancer...
Hajarna då alltså.
Mhm...

Jag får återkomma om dom andra tanterna till nästa program.

Just nu har jag bara Anna Anka i skallen.
The hardest working housewife in LA.
Ja...
Eller?
Nä.
Men...

Anna Anka är nästan som verklighetens svar på...
J.R i "Dallas".
I like.
Så otippat ;)

Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0