Avbytarbänken...

Avbytarbänken, DÄR har jag inte lust att hamna igen...



Nej, verkligen inte...
Jag vilar vidare, och glor på tv medans solen skiner ;(

Fast...
Jag har varit ute och gått, det blev en stilla promenad på 2 ½ timme.
Jag blandade upp Hällarna med P18, för solen kom fram.
När jag gick var det mulet och när jag var mitt i promenaden kom solen.
Å då vill man ju inte gå hem.

Jag håller på att göra limpa i bakmaskinen och IDAG har jag valt att vara "lite wild an crazy"!
Jag har ju komponerat lite egna recept till bakmaskinen för dom recepten man får...
Smakar INTE GOTT.
Frallan visst, men resten, blä.
Så gjorde jag ett recept på limpa och då har jag hälften vetemjöl och hälften rågmjöl.
Och idag gör jag limpan på bara vetemjöl.
Fast DÅ blir det ju tekniskt sett INTE limpa!
Utan vetebröd av något slag.

Men jag tror faktiskt att jag blir lite kass i magen av rågmjölet.

Ursäkta att jag delar med mig, men det är ju en del av mitt liv, och det är ju det jag bloggar om ;D
Några timmar efter jag ätit av min limpa börjar min mage VÄSNAS och köra utan bara tjotahejti.
Och det inträffar BARA när jag ätit min egen limpa.
Så, idag blir det vetebrödslimpa och ser vad som händer, om den blir lika god som min andra.
Och om det slutar "köra" i magen.

Annars går jag och väntar på EN SAK till...
Som jag dragit mig själv in i, men nu tror jag inte att det kommer funka.
Jag återkommer om det OCKSÅ lite senare.
Sticka lugnt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0