Stabil, kanske inte...

Jag sitter i soffan och ser på vädret dom kommande dagarna...

På 4:an säger dom att det kommer bli toppenväder på fredag, 11-17 grader på Gotland.
På 1:an är dom ÄNNU MER optimistiska, där är temperaturen 17-21!
Jag hoppas att ETTAN har mest rätt ;D

Så har jag ringt Försäkringskassan, och jag kände mig väldigt STABIL och lugn inför samtalet.
Jag ringer och berättar läget...
Och vad händer?
Jo, jag börjar TJUTA som en annan galning igen!
Jag kände mig INTE ENS SUGEN på att börja tjuta, och ändå är det som om en osynlig kran slås på.
Men skitsamma, jag vaknade ändå med kinesögon!
Även om jag grät på förmiddagen igår, så är jag fortsatt svullen idag.

Så att notera till alla yngre:
När ni närmar er 40, gråt inte så djävla mycket då.
Det hänger kvar runt ögonen SÅ DJÄVLA LÄNGE!
Nu hade jag ju hoppats på att jag inte skulle gråta idag, för jag "var så stabil" så att jag skulle se klok ut imorgon...
Men tji fick jag, jag kommer se ut som en kines imorgon också!

Och påsig idag!
Aldrig får man vara glad.

Värken är mellan låg och mittemellanvärk idag.
DÅ...
Är den hanterbar.
Jag ska inte göra ett dugg idag, bara vila, GUUUUD så kul.
Men idag blir det nog ändå lättare.
Jag är lika trött som igår, jag tror att kroppen bara inte orkar mer nu.
Det har varit så uppskruvat sen söndagen den 18:e, så nu har den gått ner i varv.

Tur att det finns morgon-tv och Malou.
Jag glor vidare, hurra (morr) ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0