Messias?

Och så har den här dagen nästan tagit slut!

Jag fick ner min värk till nästan NOLL, jag har vilat hela dagen och eftersom jag varit så urlakad så har det gått finfint.
Så uppstår NEGATIV ENERGI och det är kört igen.
Värken är värre än imorse, det är brännande, ilsk värk.
Och nu känner jag mig färdig med sådant.
Jag är SÅ DJÄVLA FÄRDIG så det finns inte.
Nu är det ENDAST positiv energi som är välkommen, resten kan dra åt...



Jag har fått tips om en ny (för mig då) privat naprapat och kiropraktor som heter Pär Ljungström.

Han ska håller till på Bolaget och ska tydligen vara en riktig MESSIAS!
Jag känner mig tillräckligt DESPERAT att slänga ut mina försäkringspengar på ett besök hos honom.
Jag har ju fått rehabeliteringspengar, så nu ska jag sätta sprätt på dom.
Första besöket kostar 400, andra och flera besök om man skulle behöva det, går på 300 kr.
Jag tycker det låter som ett bra pris, den andra jag gick hos tog 495 kr per gång.
OCH han var värd varenda krona, men det är dyrt ändå.

Kan denne killen göra samma jobb för 400-300, så känns det kanon.
Jag ska ringa och boka tid imorgon.
Så hoppas jag att han kan FRÄLSA mig också ;D

Nu ska jag hoppa i säng och lämna denna urtrista dag till sitt öde.
Jag hoppas på en bättre dag imorgon...
As ALWAYS.
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0