Nästa...

Jag tog en dusch, åt kvällsmat, jäste i soffan och varvade ner...

Så kommer NÄSTA UPPVARVNING för dagen!
Saker jag inte kan gå in på här, för det är...
Hm...ja...iallafall... 
...och jag gick igång på alla 5 miljoner cylindrar och flög i taket när uppgifter gick isär och annat med för den delen.
Som känns oerhört viktigt för mig!

Det slutade med att jag hade ett samtal med en ICKE berörd person i ämnet fast ändå insatt och efter det kände att "kaffepannan" slutade koka...
Det slutade TJUTA om mig liksom ;D
Men att jag inte kommer ge min på en punkt IALLAFALL.
Ett KRAV jag har liksom.

Gud så krypiskt det blev nu, men jag kan inte berätta mer.
Så fick jag såklart nackvärk av det hela, när det väl hade lagt sig från förmiddagens påfrestingar.
För att jag blev så upprörd.

Och när personen som varit här gått, sa sambon:
"Se där, det gick ju bra, nu hade du ett HELT annat tonläge än när du pratar med mig eller någon annan närstående."

Que?
Vad menar du?
Sambon fortsatte:
"Ja, men det ÄR SVÅRT att föra en DISKUSSION med dig, när man har en RELATION till dig!"


Oh, jaha ja...

Det var NÄSTAN så kaffekannan började koka och tjuta igen ;D
Men tur för sambon så är jag ändå in i märgen trött så jag orkade inte.
Och stackars sambon och alla andra närstående som inte kan diskutera med mig.
Men dom ÄR inte direkt några djäkla HELGON själva heller...
Men jag orkade inte "skriva sambon det på näsan", det får vara nog för idag ;D

Jag ser Ugly Betty nu, Desperata Hemmafruarna efter det, sen är det Kunta Kinte, jag och John Blund som har en date.
Imorgon står endast Försäkringskassan på schemat.
Jag lär väl återkomma om det också.
Suck.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0