39!

Jaha, så var man då äntligen född och 39 år gammal!
Jisses, var jag inte nyss 20?
Jo, men det gick fort på HIGHWAY LIFE!

Jag vet inte klockslag för min födelse, men jag har för mig att morsan har sagt att jag är född på en söndag iallafall.
Söndagsbarn...
Då ska man ju ha TUR i livet...?
Väl?
Det har jag inte märkt!

NEJ DÅ, jag har inte vaknat på fel sida och tycker att LIVET är pest idag.
Jag bara filosoferar på Madde-vis.
Jag är glad för det är min födelsedag och jag har fått pengar och en musikalisk manick, som jag önskade mig, som jag just nu tappat namnet på.
Men som man kan lyssna på radio och musik på när man när ute och går.
NU...
Kommer mina promenader bli längre igen, när jag kan ha musik i öronen igen, PERFEKT!
Det blir allt LITE SEGT med motion utan musik.
Hällarna njuter jag alltid av fåglar och tystnad, men Vibblevägen...
Nä, den KRÄVER lite uppiffning med musik, den är SÅ TRÅKIG annars och tempot blir sakta.
Jag satsar upp mot milen igen
Och så går det fortare när man ska gå till jobbet för den delen också.

Jag ligger faktiskt i startgroparna redan nu för att gå ut, men himlen är BLYGRÅ och det öser ner.
Jag har ingen lust att promenera i regnet heller, så fortsätter det att regna, då får det vara.
Så ÖNSKEVÄDRET fick jag alltså inte igenom.
Jag hade ju GÄRNA haft sol på min födelsedag, men jag är VÄRKFRI!!!
Så man kan kanske inte alltid få allt
Jag nöjer mig med värkfri, att sonen kommer idag och bra presenter.
Nu ser det lite ljusare ut på himlen faktiskt...
Återkommer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0