Avvaktar några dagar...

Hemma och har landat i soffan efter lite hemmafix.
Jag har Supervärken-Allan nu.
Och jag har fått MENS ovanpå alltihop.
Tandläkarstress, cykling, lågtryck och mens!
Ja, ni fattar själva.
Ont, det gör ont, det gör ont, för att citera Lena Ph.

Vi ska se film, två stycken, så vi får se om jag orkar film nr 2.

Jag var inne på Zooaffären idag och frågade om Leo´s päls...
Om jag gjort bort mig fullständigt.
DET, tyckte inte hon.
Och det var förmodligen FULLT NORMALT och att han fäller på "fel årstid".
Jag sa att jag kollat öron efter skabb...
Och hon sa:
"Om kaninen har MJÄLL på huden och i pälsen kan det vara en annan parasit i pälsen..."
Nope, han har inget sån´t sa jag...
"Nä, då fäller kaninen på fel årstid helt enkelt!
Ok, piju.

Och att jag luggat honom, gör det något?
"Nej, det ska man göra, om det sitter löst, fast du kanske heller ska borsta en gång om dagen istället så det blir i lagom takt."
Jepp, det gör jag nog då, sa jag...
Och tänkte att kaninen förmodligen inte kommer gilla det heller, efter behandlingen igår.
Jag tror jag avvaktar några dagar.
Nu, ska jag plocka i "Den Luggade" och sen film.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0