Blääää...

Nacken värker som en exploderande raket.

Jobbet/kontoret ringde såklart inte tillbaka, jag blev bara surare och surare för varje minut under dagen.
Trots försök till "att inte tänka på det" så funkade det inte.
Och jag är fortfarande förbannad.
Jag är förbannad på det mesta förresten.
Vissa dagar vill man bara att dom ska ta slut, IDAG är en sådan.
Imorgon kommer jag ringa 08.00 till kontoret IGEN, och hoppas att dom svarar.
Jag tänker inte ha en sådan här dag till, elda upp mig för något jag inte fattar och något jag inte krånglat till själv.
Bläääää.



Ja, snacka om NEG-blogg!
Åh, jag vill bara SVÄRA mig igenom hela bloggandet.
Nå´t måste gått väldigt fel inatt, jag vet bara inte VAD...?

Det som dock är KUL är, trots att jag inte kunna jobba så mycket på sjalen pga värken, så tycker jag den bara blir SÖTARE och sötare.
Jag tycker att jag lyckats väldigt bra hitentills, och jag har försökt tänka ut slutet på sjalen.
Kanterna på sjalen, menar jag.
Det ska bli mycket FRANS...
Så jag har försökt skissa i huvudet på VAD som skulle se bäst ut.
Jag har inte lyckats speciellt bra, jag får rita upp några förslag och sen testvirka i kanten innan jag bestämmer mig.
Det känns spännande .
Jag kommer nog på en FIN lösning till en SÖT sjal, I hope...
Önskar bara jag kunde jobba på lite mer, men jag får sansa mig.

Annars så har jag bara varit i trädgården.
Jag har INDIANFÄRG, fan så brun alltså.
Skönt, vädret har varit underbart, hög luft, lagom varmt och sol.
Jag hoppas det blir likadant imorgon, det ser ju lovande om regnet bara regnar inatt.
Jag ska hänga i soffan nu, helt själv.
Jag tror att familjen märker att jag HELST vill vara själv, och att jag inte är så himla social.
Jag BITS, skulle man kunna säga.



Åsso vill jag ha choklad.
Vad är det med mig, hela världen känns upp & ner.
Det känns som min PMS kommer i efterskott.
Jag återkommer nog, jag känner att jag är inte färdig med min klagosång för dagen.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0