Degardagen...

Degardagen bara fortsätter...

Fast nu fick jag faktiskt ta alvedon för jag känner mig rejält hängig.
Rabarberpajen står i ugnen och godismuffinsarna står på tur.
Jag tänkte första bara göra kolamuffins men jag har köpt lite allt möjligt att stoppa i.
Jag har börjat på restgarnssjalen och fick börja om.
Jag var inte nöjd med en av färgerna som var i botten på sjalen, så jag började om.

Jag har valt färgerna lavendellila, gammelrosa, mörklila och mörk sand.
Kan nog bli rätt fint.
Annars har jag inte gjort så mycket mer.
Har inte orkat.
Jag har virkat, läst och pysslat.
Nu ska vi snart åka iväg och jag hoppas jag blir piggare av alvedonen och lite mat.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0