Plus betalning...

Tandläkaren gick bra!
Inte ett hål i sikte, bara lite borttagning av tandsten och sen...
Tack&Adjö.
PLUS betalningen på 830 kr.
Jättebilligt.
Not.

Men denna gången fick jag faktiskt bidrag av mamma.
Eller det ÄR egentligen mina pengar, det är en försäkring efter pappa som betalas ut varje månad, men jag ger alltid mamma MIN DEL.
Fast den här månaden ÄR det ju EXTREMT tajt med cash.
Så jag bad att få behålla min del av försäkringen denna månaden.
Och det fick jag.

Så nu, om inget händer, behöver jag inte se min snälla tandläkare på ett år.
Härligt.
Värk har jag också.
Förmodligen vädret och nervositeten för den FARLIGA undersökningen.
Jag försöker slappna av och tänka på annat, så att värken ska släppa...
Men det går inge vidare.
Hoppas att det känns bättre när jag kommer till jobbet och TÄNKER PÅ ANNAT där!
Usch, jag är helt slut faktiskt.
KAFFEBRYGGAREN nästa.

Så startade jag en "Pippidockan Alive & Kicking" grupp på Facebook.
Men ångrade mig och kände:
NEJ, det här var inge kul, här kan man ju inte skriva SAGOR.
Det blev inge bra alls, så jag stängde ner hela sidan.
Hoppas jag.
Jag vet ärligt talat inte om jag lyckades, för det var så LUDDIGA instruktioner.
Men skitsamma...
Jag känner nog att en BLOGG blir det rätta forumet för Pippidockan!
Jag ska pyssla med det ikväll.
Nu, kaffe och sen Le jobb!
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0