Reklamavbrott...

Nu har iallafall Tv4 slagit knut på sig själva i reklamavbrott!
Jag sitter och ser en film med Michelle Pfeiffer och det är ta mig fan reklamavbrott en gång i sekunden.
Jag blir så djäkla irriterad!!!

För övrigt så fick jag sambon att springa över till Statoil och handla JORDNÖTSRINGAR!!!!
Jag kände mig som "en havande kvinna" som "bara måste ha"!!!
Och inte ens var det godis, utan snacks.
Det äter jag ju aldrig, jag vill förmodligen inte titta mig i spegeln om en timma, då har väl rosaceafinnarna blommat ut.
Men jag skiter i det, jag var SÅ sugen.

Och sambon sa:
"Jag bjuder på påsen, GRATTIS i förskott älskling!"
Hm, ja, imorgon fyller jag ju år ja...
39.
Känns faktiskt som jag fyller MINST 142.
39 känns lite VÄL UNGT efter det här året
Nej, men det känns som om jag VARIT 39 väldigt länge nu, för jag fyller alltid är när min bästis fyller år i februari...
Fast jag fyller år i augusti.
Men jag har alltid fyllt år samma dag som hon sen vi var små, bara för att inte behöva känna sig YNGST.
För jag fyller sist...
Så det känns redan som om jag vart 39 och BORDE fylla 40.

GUD...
Så tradig utläggning det blev om det då...
Men jag sak upprepa FÖRRA ÅRETS SUCCÉ, jag ska inte fira ALLS!
Det har varit så...
Jobbigt år, så jag har inte lust.
Nästa år.
Men...
Vi firar med middag, bara jag, sambon, morsan och SONEN.
Som ringde ikväll, och ville komma redan imorgon och sova en natt tidigare.
MYS.
Jag sa att jag hämtar honom efter jobbet.
Ja, jag ska jobba imorgon också, och det ser jag verkligen fram emot.
ALLT för att slippa den här lägenheten!
Så...
Det blir en lugn, förhoppningsvis värkfri dag.
DET, är allt jag önskar mig!

Och innan jag avslutar:
Jag har ta mig tusan blivit SOLBRÄND idag, ansiktet hettar och hela framsidan på kroppen har fått färg.
Ja, det lönade sig med bikini idag trots allt
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ang tv-reklamen, det har blivit ngn ny jäkla lag sen första aug så dom kan visa ÄNNU mer reklam än tidigare... värdelöst. får paniiik när man ser på tv.

2010-08-22 @ 23:35:37
URL: http://vitahusett..wordpress.com
Postat av: Bloggaren Herself

Aha, det hade jag inte en aning om...

Djäkla skitlag!

Jag håller med, man får panik och hinner precis sätta sig in i filmen så kommer ICA-Stig & Co och sabbar hela filmen igen.

PLUS...

Att TIDEN MAN SER FILMEN blir så mycket längre.

Om en film är 1.40 lång, så är TIDEN man ser filmen 2.40 helt plötsligt pga all reklam, ÖKEN :(

2010-08-23 @ 18:28:58
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0