Dresscode!

Klockan 09.00 imorse så var det ÄNTLIGEN dags för GOLFNÖRDARNAS avfärd!







Uppställning och hög förväntan från sambons sida...
Som inte kan golfa alls.
Kanske kan bli ett NYTT intresse?
(Hoppas inte men ändå ;)

Och Idolen i mitten...
Han stod och sa igår att "visst är det lite "dresscode" på golfbanan, men SÅ golfklädd behöver man inte vara!
Det gick bra med VANLIGA kläder, HAN var inte SÅ snofsig när han spelade.
Och VEM dyker upp i värsta GOLFDRESSEN då?
Joho då, Idolen minsann.
Marinblå FINBYXOR, KRITVITA golfskor med lite svart på och matchande randig PIKÈ!
Dresscode, nähää inte då..
FNISS!!!!!


Hur det har gått?
Ingen aning, jag har inte fått någon rapport ännu.

Själv steg jag upp i denna kvava luften och hade bestämt mig för motion.
Det var ingen njutning, varmt ja, men kvavt varmt, inte härligt!
(gnäll, gnäll...)
Men envis som jag är, så gick jag iallafall mina 8 km.
Sen har jag bara varit hemma.
Jag har lite värk men UNDRAR om det inte har med LÅGTRYCKET att göra?

För jag har har ju lärt mig nu (av sjukgymnasten) att hormonerna i kroppen vid mens, påverkar värken i nervskadan och att jag får mer värk när det är ägglossning och mens.
Alltså kommer jag SKITA mer i värken när jag har värk vid mens och dylikt, för då vet jag att jag är mer känslig liksom.
Då handlar det inte om att jag över antsträngt mig (förhoppningsvis;) utan annan hormoniell påverkan.

Så undrar jag ju då om inte högtryck och lågtryck påverkar?
Jag TROR nästan det!
För inatt har jag sovit som en prinsessa, vaknat utvilad och sovit RÄTT i sängen.
ÄNDÅ har jag lite värk.
Det finns INTE SKÄL för mig att ha värk idag när jag tog det lugnt igår och sovit bra!
Jag borde vara värkfri.
Så vid nästa besök hos sjukgymnasten ska fråga om lågtryck påverkar.
Förmodligen, det finns ju andra med andra skador som påverkas så...
Jag ska fråga.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0