Hel parfymaffär!

Ja, mina vänner...
Jag hann med en sväng till skogen och promenera också.
Det blev en dusch på det, NYTT BODY BUTTER som jag fick i födelsedagspresent som jag fick av min bästis...

Jag luktar som en HEL PARFYMAFFÄR!
Den är supergod och kräver ingen parfym efter insmörjning
SEN...
Var jag hungrig.
FET-MATS-HUNGRIG!
Jag tog en färdigrätt med sås, ostschnitzel och stekt potatis.
Men har man knappt ätit på en hel dag och rört sig så mycket som jag har gjort...
Då har man bränt kalorier.
Maten tog TVÅ SEKUNDER, och sen var den borta.

Nu sitter jag och sonen och ser "Bröllopsfotografen" och ALDRIG MER film på tv4.
Dom hackar verkligen sönder filmen med 190tusen reklamavbrott.
Lärde mig här på bloggen för någon vecka sedan, när jag klagat på en annan film, att tv4 tydligen fått tillstånd att ha fler reklamavbrott nu.
Och DET gör att jag väljer annan kanal i fortsättningen.
ÄVEN om det inte finns ett skit på tv.
Då kan jag lika gärna stänga av, det här förstör HELA filmen och stämningen.

Men...
Jag GILLAR däremot restgarnssjalen jag håller på med.
Den blir JÄTTESÖT.
Jag gillar färgerna och den kommer passa mig PERFEKT
Jag kan fota och lägga upp en liten försmak imorgon.
Annars är det snart dags för kudden.
Ja, alldeles strax faktiskt.
Eller precis just nu.
Jag är slut som artist.
Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0