12.21!

12.21!
Min morgonrapport:
Nu börjar min fredagsledighet!
Jag slutade jobbet vid 9-tiden ochkom hem här klockan typ 09.50, efter en MYCKET MOTIG PROMENAD.
Jag har så mycket kläder på mig för att jag inte ska frysa, så jag orkar knappt gå.
Det var segt och halt.
Jag fick gå lång väg för att kunna gå där det var sandat.

När är det sommar igen???

Så kom jag hem här och såg mig omkring...
Skitigt, diskhon, köksgolvet, all tvätt...
Plus stora svarta dammråttor på golvet.
Nä, fy fan.
Det blir ingen helgvila för mig om jag ska se den där skiten virvla omkring här, då kan jag inte slappna av.
Jag vilade en halvtimme efter hemkomst med fika och frukost, sen har jag hållit på sedan dess.
Alltså börjar min helg NU, när jag är klar med AVSKRAPNINGEN.
Jag ska duscha och så kommer sonen snart.
Får vi se vad som händer då.
Jag återkommer när jag har något KUL att komma med.
Det blir med andra ord...
Aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0