Bästa månaden ever...

Dags att sova.
Jag har inte haft värk mer än TVÅ DAGAR den senaste månaden.
VAD HAR HÄNT!
Jag börjar liksom undra va fan det är frågan om.
Ju mer jag jobbar, desto mindre värk får jag.
Desto mer jag håller igång med gud och vet vad...
Desto mindre värk har jag.
Det är sjukt märkligt.

Med tanke på att när jag läste "någon dag" i december förra året på min blogg skrivit...
Att jag hade varit och köpt TRE SAFFRANSBULLAR på Södertorg, och bar hem dom hit...
Och hela dagen var förstörd för att jag fick värk!!!!
Det är en djävla kontrast om jag säger så.
Då kunde jag inte bära tre bullar utan att få värk.
Nu kunde jag bära hem en stereo från HC och komma undan med lite stel nacke i typ 2 timmar.

Den här månaden har något MAGISKT HÄNT!
Den bästa månaden EVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0