Bloggpaus.

Bloggpaus...

Jag har börjat på en beställd, svart mössa.
Har kommit halvvägs typ.
Sambon har stuckit iväg för att hämta HÄMTMAT.
Jag blev liksom lite tagen på sängen när sonen kom hit och kylskåpet ekar...


Jag hade tänkt att äta typ mûsli, mjölk och någon frukt, och det gillas inte av sonen.
Ja, när sonen är här, då lever vi pensionärsliv och äter...
Mindre lagad mat.

Jag offrar mitt ANSIKTE och tar chansen EN KVÄLL.
Det kan inte bli så illa nu när jag levt på stenålderskost och undvikit det där djävla saltet.
Jag är lite trött på smaklöst liksom.
Om jag syndar idag så håller jag mig till julafton sen.
Så nu blev det hämtmat och sen ska vi se Idol.
Jay och Minnah, som nu tydligen BLIVIT IHOP också.
Må bäste älskare vinna, får man väl säga då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0