Bob Marley svampmössa...

Idol gick ju inge vidare.
Olle åkte ut, fast med all rätt ikväll.
Jay och Minnah var bäst.
Fast TRIST ÄNDÅ!

Jag virkade den där mössan från "Kreativ stickning"...


Det tog mig ca 2½ timme och DEN...
Blev inte bra!!!!
Den blev väldigt, väldigt, väldigt ful till och med.
Det blev typ en "svampmössa".
Jag tog det där snygga garnet från Rusta som var rött, gult, brunt, grönt och rödorange.
Och det blev en Bob Marley svampmössa.
Fulare modell
Ja, ja, bild imorgon och NYA MÖSS-VIRKTAG imorgon.
Annars är jag så trött så jag går i däck nu, på huvudet isäng och jag hoppas att OLLE får en lyckosam sångkarriär trots utslagningen ikväll.
Det brukar ju av tradition inte gå så bra för den som vinner, alltså talar oddsen för att Olle lyckas bättre än den som vinner.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0