Bränt 500 miljoner kalorier...

Det här gör jag inte om någonsin, never ever.
Jag är helt slut.
Jag och sambon vill nog inte se varandra på typ ett århundrade eller så heller.
Tur att inte sonen var här, han hade nog trott att vi var påväg mot skilsmässa.
"Fröken Akta-akta" Vs "Mr Jag-kör-på-som-en-bulldozer".
A NO WIN SITUATION!

Nu är det NÅGRA VIKTIGA BILDER som ligger kvar på den gamla datorn, jag har försökt att skicka dom via mail till sambon, men det verkar ha gått åt fanders.
Just nu överväger jag att skita i dom.
Men kanske imorgon, när jag har nya krafter orkar...
Nu ligger allt i tryggt förvar i nån "BOX-APPARAT" som sambon har.
Tror det är någon form av hårddisk.
Nu är det ingen brådska att lägga över allt, vi väntar nog tills vi blivit vänner igen.
Typ efter helgen eller nåt

Sambon har gått in i sovrummet, stängt in sig och ska se film.
Jag har tagit en dusch, ren pyjamas, ja det behövdes, jag har nog bränt 500 miljoner kalorier idag, och sitter framför intrigerna i Robinson.
Jag tycker det är djävligt skönt att vara själv just nu, om jag ska vara ärlig.
Och det vill jag ju vara, ärlig alltså 

Det blir inget handarbete ikväll iallafall.
Jag är för trött och nacken känns helt lam.
Återkommer, måste hänga med nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0