Det är inte över ÄN...

Vi har sett Shrek...
Och jag kan säga att jag skrattat mest när jag såg den FÖRSTA Shrekfilmen.
Tvåan och den här, smårolig, men inte mer.

Det som däremot var kul och skrattframkallande...
Det var Robinson.
Jag skrattade högt när dom satt på middagen ikväll och Paolo kom in och sa...



Och på Ö-rådet när alla tre som var kvar fick höra att det inte var framröstning som var på tapeten utan UTRÖSTNING och sen skulle dom tävla IGEN!



Jag tror aldrig man hört så MÅNGA GÅNGER under en programserie:



Alla deltagarna måtte varit MORDISKA på Tv4 och Paolo efter att ha hört den där meningen VARJE djävla gång.
Många omstarter för utröstade deltagare gång, på gång, på gång!
Själv skrattade jag rejält ikväll och kände mig nästan lika TRÖTT på att höra det själv.
Men slutet gott, allting gott...
Det var ändå en GOD KÄMPE som vann.
En värdig vinnare för en gångsskull.
Nu ska jag, efter en mycket behaglig och lugn kväll, krypa till kojs.
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0