Färdig!

Alla julklappar klara sånär som på TVÅ!
Men dom kommer jag fixa i ett naffs.
Hur djävla skönt känns inte det?
Så djävla, djävla skönt!



Herregud, det är den 2/12 och bara två klappar kvar!
Ja, nä nu kan man börja planera för julgodiset och maten.
Nice.

Och shoppingen gick bra.
Trodde jag faktiskt inte med tanke på starten på dagen, och vi var så effektiva så det var läskigt.
Med listor i högsta hugg var det bara att beta av affär efter affär.
Och vi gjorde en helomvändning i fråga om NÅGRA julklappar till sonen.
Jag hittade nämligen 2:an, dvd i Twillight serien på Ica Maxi, 1:an hittade vi på Åhlens, båda kostade bara 99 kr, och imorgon kommer 3:an på Obs för 149 kr.
Om sonen får alla dvd:er som är släppta i serien då kommer han DÖ av lycka.
Och så blev det en massa, massa annat.
Jag kände mig väldigt nöjd när vi kom hem här, vi slipper att trängas med julklappsgalna "männska" framöver.

Nu ska jag vila Cornelis en stund, han är GANSKA ansträngd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0