Färdigslappat!

Idag...
Är det färdigslappat.
Även om JAG konstigt nog skulle kunna slappa i flera veckor TILL känns det som.
Något är fel när den känslan finns hos mig
Fast vi ska inte sitta här och häcka.

Sonen vill ut på DATAJAKT!
Han har fått en massa julpengar plus att han har lite sparat så han ska köpa en dator.
Den blir nog bättre än min gissar jag, för han ska kunna spela spel på sin och då behöver man tydligen annan typ av prestanda än min.
Så...
Vi ska väl ut och KOLLA lite idag, så får vi se om det blir något köp idag eller framöver.

Så ett hopp till igår.

Vi satt ju och såg den här Twilightfilmen.
Det är film nr 1 i den här Twilightserien.
Och när jag suttit och sett film nr.2 och 3 så undrade jag om 1:an verkligen var så bra som jag hade för mig...?
För 2:an och 3:an är lite väl mycket upprepningar och strider, gäsp och ungdomsfilm.
Och JAG som haft för mig att jag tyckte 1:an var jättebra...?
Så satt vi här igår och såg 1:an och jag...
Kunde bara konstarera att jag TYCKTE att film nr 1 var...

Känslan som infann sig VAR verkligen:


Ja...
Jag satt och hade magsugskänsla och bara förlorade mig som en djävla fjortis i karaktären Edward.
Jag ville vara Bella.
Och ju kärare DOM i filmen blev, desto intensivare vampyren Edward blev, ju vackrare hans BLICK blev och alla vackra ord han sa, fast ÄNDÅ försökte skjuta Bella ifrån sig, för han ÄR ju ett rovdjur...
Desto kärare blev JAG!
Det är ju inte klokt!
Snart 40 och kär i en karaktär i en film!!!!
Sån´t där höll man ju på med på högstadiet och såg "Dirty Dancing", enda gången SOM VUXEN som jag kan påminna mig att jag kände samma sak för en filmkaraktär...
Det var när vi var och så "Det stora blå".
Fast då var jag väl ändå kanske bara halvvuxen, 19 typ.
Men här satt jag igår och bara SMALT som isvatten i en vårflod och ville...
Vara Bella.
Gud så bajigt!

Och sonen...
Som bara ÄLSKAR film nr 2 och 3...
Började ifrågasätta vad HAN såg i film nr 1!
Det var ju bara en massa LOOOOOOVE och han tycket det var så tramsigt!
Och mamma Madde...
Hade inte tid att bemöta det, utan bara förlorade sig i LOOOOOOOOVE
Så för alla DAMER som inte sett filmen, som bara TROR att det är tonårstrams...
Jag rekommenderar att ni samlar ihop några vänninor och ser "Twilight" och jag LOVAR att på insidan...
Blir ni KÄNLOMÄSSIGT kärlekskranka TONÅRINGAR igen.

Jag tror bestämt Hugh Jackman är nerpetad från tronen som SNYGGASTE KARLN ever.
Visserligen är han ju i min ålder typ, men jag tror en 24-åring tagit guldplatsen.



Åh...
Nä, nu måste jag släppa det här ämnet.
Jag skriver ALLDELES för mycket om kärlek till män på duken och alldeles för lite om min man
Han har dom BÄSTA kvaliteter, bara så ni vet.
Förutom det där med STÄDET då



Så...
Nu ska jag hoppa i duschen, vänta på att sonen ska vakna.
Klockan är 10.30 och han sover fortfarande.
Sambon är vaken fastän han jobbat natt.
Ute...
SNÖAR det som vanligt.
Vi ses senare.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0