Glada kvällen.

Och så hade sonen en av julklapparna.
Bara att byta.
SUCK!
Ja, ja, inget att göra åt.

Annars har jag surnat till på att jag är "morsa" här hemma igen.
Men igår fick jag göra ALLT, och det funkar inte.
Jag blir så härsken att jag vill flytta ut i den där djävla grottan jag snackade om för någon vecka sedan.



Om någon kan installera en värmekälla drar jag.
SUCK!
"Glada kvällen" har börjat som ni märker.
Detta till trots att jag faktiskt fick en jättefin julblomma när sambon kom hem.
Men...
Jag vill att det ska gå undan så man kan slappna av sen!



Jag virkar på en svart halsduk, den lär bli klar imorgon.

Har tröttnat lite på samma, samma, men säljer det så säljer det.
I måndags kontaktade jag förövrigt "affären" som sålde mina sjalar.
Jag har ju inte orkar ta tag i att AVSLUTA det och få mina pengar förrens nu.
Men jag har ringt, inget svar, jag skrev sms och idag fick jag svar.
Hon har sålt affären, men pengarna kommer betalas ut.
Bra

Då tar jag och försöker och ringer igen imorgon så jag bara har mitt HÄR.
Kanske vänder mig åt SÖDER istället ;D
Ja, ni som vet, VET.
Eller så kör jag helt själv, det blir faktiskt mycket enklare, jag säljer så bra ändå.
Jag får se.
Nu ska sambon ha datorn!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0