Godisets envåldshärskare har talat!

Halsduken är klar!
Herregud så SEG den var, men nu är pinan över
Nu kan jag fortsätta på den söta (förhoppningsvis) mössan.
Jag och sambon ska se en film "Inception" TROR jag den heter.
Lite godis har vi köpt också.
Jag bara LITE och sambon lite mer.
Jag gav sambon order att han inte fick äta så fort, AV SITT GODIS.
För JAG vill nalla av honom när MITT lilla godis är SLUT!

"Du är ju inte klok", sa han och fortsatte smocka i sig.
Hit med DIN godispåse, sa jag...
Och snodde hans påse för att gardera mig, IFALL mitt tar slut för fort.
Ja, man kan aldrig vara FÖR säker!!!!
Godisets envåldshärskare har talat!
Nu blir det film och mössa.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0