Han norpade åt sig...

Tillbaka i soffan efter mycket utetid!
Jag gick i 1 timme och 45 minuter, väldigt skönt.
Sen hem här och duscha så gick mamma och jag en liten sväng och avslutade med ÖB.
Jag behövde handla nya ljus.
Det går ju åt i detta vintermysväder som råder.

Sitter just nu och tittar mot matrummet och det lyser SÅ vackert!
Och sonen...
Ja, han norpade åt sig den där FULA mössan och slängde på sig den fortare än qvickt!





"Nu är den min", sa sonen.
Och jag sa:
Ja, men visa den inte för pappa är du snäll, då tror han bergis att vi börjat knarka 
Och sonen sa:
"Ja, då ligger du risigt till!"
Minst sagt, sa den fnissiga mamman.

Nu ska jag fortsätta på den tråkiga svarta halsduken.
ELLER...
Så gör jag en ny mössa i nytt mönster...?
Jag får se.
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0