Mamma fixar biffen!

Min promenad idag gick HUR FORT SOM HELST!
Med broddar på slog jag rekord, sen whiplashen då alltså, på "mellan-vibble-rundan"!
Det tog 1 tim 15 min.
Fan så bra!

Jag kan säga att jag har till och med träningsvärk i BENEN.
Det var bra många år sedan, men det var bra längesedan jag KUNDE hålla sånt tempo.
Men träningsvärk i benen är BRA, nu djäklar ska det pinnas på...
Jämt.
Och jag får tacka PETRA och PETTER för tempot i benen.
Med dom i öronen så har jag flygit fram.
PLUS att jag lyssnade på Eurythmics, som jag rippat och lagt in i min Mp3.
VÄLDIGT bra.
Man blir lätt nostalgisk och sjunger med i nästan alla texter.
Lite lustigt det där, låtar som man inte lyssnat på, PÅ MINST 20-25 år...
Sitter lagrade i den gamla reptilhjärnan.
Och bara låten rullar igång kan man all text.
Skumt.
Det mesta man hör och lär sig sitter en kort sekund, men låttexter sitter forever...
Tydligen

Kom hem, och sonen fick hit en kompis.
Jag...
Har suttit med min/sambons gamla dator och RENSAT bort ALLT!
Sambon har lovat hur länge som helst, men det har inte blivit av.
Trodde inte jag skulle fixa/våga fixa det där, men idag tog jag saken i egna händer...
Och MAMMA FIXADE BIFFEN!
Jepp.
Nu är den rensad och klar och VERKAR gå som en klocka.
Den är till och med TYST.
Jag håller precis på att stänga ner den och ska sen flytta in den i sonens rum...
Starta upp den igen, och se vad som händer.
Håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0