Spännande snor!

När jag gick hem från mötet förut...
Höll jag på att frysa ihjäl.
Inga långkalsonger gjorde att köttet på låren FRÖS TILL IS.
Låren kändes helt bedövade.
Snoret frös till is...
Ni vet, man drar in kall luft i näsan och snoret OMEDELBUMS fryser till is.
Is-snorberg i snoken!



När jag kom till Länsförsäkringar och temperaturen BARA visade -6...
Då tänkte jag:
NO fucking way José!
Det MÅSTE vara MER.

Kom hem här och var som en ISKLUMP!



Jag var tvungen att ta en dusch.
Jag var så kall så det var omöjligt att få upp värmen, det gjorde ont i kroppen.
Dusch, varm mat och kaffe.
Jag har NORMAL kroppstemperatur.

Jag har kidnappat sambons dator.
Som han ändå inte använde.
Han har varit inne "i en affär" (jag skriver aldrig mer ut affärsnamn ;) och kollade på en ny dator och hittade tydligen en BRA DATOR-KANDIDAT!
Jag ska gå dit, kanske imorgon och kolla, ta den på avbetalning och slänga in pengar så fort jag kan.

Och så är FÖRSTA JULKLAPPEN i hamn.
Jag fick den näst sista "Petter cd´n" på Expert.
Jag kollade låtarna och det var alla låtar som sonen går och trallar på.
Jag tror han kommer bli jätteglad faktiskt.
Och det bästa av allt:
Den kostade BARA 79kr, det var ett riktigt fynd.

För övrigt är det någe fel på mig.
(eller hur...)
Jag är GODISSUGEN igen.
(suprise, NOT...)
Sjukt jobbigt.
Jag tänker bara på...
Choklad.
Röda mattor.
Snökulor.
Mintkarrisar.
Center.
Jag har inte bestämt mig för ännu om Statoil om ska få besök ännu eller inte.
Jag är verkligen inne i ett DÅLIGT GODISSKOV igen.
Det har pågått vääääääldigt länge nu.
Annars har jag faktiskt tappat ett trevligt litet kilo.
Ja, som jag skrev för ett tag sedan, rosacean gör ju underverk för figuren när maten blir stenålders.

Nu ska jag umgås med sonen lite, virka och fundera på...
Statoil.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0