Tre försök...

Bäst idag var Petra och Di Leva.
Känslosammast var Lillbabs.
Vi har kollat tv, "Så mycket bättre", och that´s it!
Jag har ju virkat samtidigt förstås.

Jag har gjort tre FÖRSÖK till MÖSSOR i restgarner.
Blev inte bra alls.
Jag försökte om-möblera mönstret från igår och bästa resultatet, fast det blev dåligt, blev:





Nä, det blev inte bra det heller, fast BÄTTRE form för MIN SKALLE än mössan från igår.
Toppigt är bättre än "basker" på mig.
Jag försökte mig på att virka fasta maskor, istället för stolpar också som här.
För att få det lite tätare, men det blev inge bra det heller.
Nu lägger jag ner mösstillverkningen i några dagar och plockar upp den tråkiga svarta halsduken igen.
Så den blir KLAR någon gång.
Men DEN blir ju tillskillnad från mössorna snygg

Jag är skittrött, ska hoppa i säng nu.
Sonen kommer bli skitsur, han hatar när sambon jobbar natt och det bara är "AS-TRÖTTA MORSAN" hemma...
Som alltid ska gå och lägga sig SÅ djävla TIDIGT.
Även om klockan nu visar 22.45 så är ju det alldeles för tidigt för sonen att nanna kudden.
Allt innan 00.30 är larvigt.
Ja, jag vet, han är bara 10 inte 16...
Men så har det alltid varit.
Mamma-morgonpigg-kvällstrött & sonen-morgontrött-kvällspigg.
Nu kommer jag med andra ord inte bli poppis.
Fast...
Det är smällar man får ta, jag gäspar snart ihjäl mig.
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0