Typiskt.

Idag blev det verkligen JÄTTESENT innan jag kom till att blogga!
Men jag har jobbat och så kom lilla Sunshine med mor på besök.
Jag hade köpte alkoholfri glögg med smak av lingon och blåbär, väldigt god!
En FRÄSCH smak, inte så där sockrig som Blossas.

Ja, så vi glöggade lite, Sunshine fick en rosa enhörnings-käpphäst som både hade galoppljud och gnägg.
Jag trodde att hon kanske skulle vara lite för liten för hästen, men det var hon inte!
Hon fattade galoppen direkt.
Jag fick en skitsnygg väska, min bästis hon vet hon, jag lägger upp bild imorgon.
Det var en riktig "Madde-väska"!
Sonen fick en stor, häftig nyckelring med massor med ödlor på.

Och det är ju bra konstigt...
Idag skulle jag ruska ett täcke, som TYVÄRR vägde ett ton.
Jag har haft ont sedan dess.
Det spelar ingen roll hur mycket jag vilat, det släpper inte.
Typiskt, jag skulle aldrig skrivit igår att jag haft sån tur med värken.
Idag...
Har jag inte tur.
Det blir spikmatta och tidigt sänggående ikväll.
Imorgon har jag DAMMSUGNING, kola-kok, klä granen och handla det sista.
Jag hoppas nacken lugnat ner sig till dess.

Nu ska jag och sambon ta ner granen.
Jag visar vart den ligger, han bär ner.
Så har vi det gjort.
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0