Lägger vi då till reklampauser...

Klockan är...
Mycket om man ska upp och jobba imorgon.
Jag måste gå och lägga mig.

Så började FÖRSTA "Sex and the City" filmen nyss.
Som jag visserligen sett TVÅ GÅNGER, men som jag kan se 100 gånger till.
Tvåan såg jag ju för någon vecka sedan och den...
Ägde ju bara kläderna, den var inge vidare.
Den här filmen äger BÅDE kläder OCH dialog, jag vill se igen.
Men den är väl över två timmar och lägger vi då till REKLAMPAUSER...
Då vill inte jag vara jag imorgon, om jag är så korkad så jag sitter uppe och glor.

Så mycket bättre var bra ikväll igen och kvällens bästa par var:
Di Leva och Berghagen och Petter och Plura.
Roligast var när Berghagen skrattade åt sitt eget kräftskämt, om och om igen.
Nu ska jag sluta att skriva, annars kommer jag aldrig i säng.
Vi ses imorgon.


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Godnatt !

Kanske Du redan sover, jag har sett "Angel" med Helena Borgström, hon är bara så jävla bra skådis.Rolf Lassgård gillar jag skarpt med.Men föredrar nog Änglagårdsfilmerna.Heartberak Hotel med Maria Lundquist har jag sett tre ggr.Jäkligt bra och kul.

Alla har vi olika smak, så tur det finns att välja på lite av varje.

Vet inte om jag någonsin sett Sex and the city, i allra första början, möjligtvis.

Beverlyhills, hette väl någon serie.Kan ha sett den.

Jag byter smak,förr frossa jag i alla kriminalare,råa hemska filmer,action,thillers.Det har jag fått nog av.Det är som med mat, vi byter smak där med.

Har inget stickat än, ingen tassalätt ens.I stället för att skriva Julkorten, satte jag mig här.Snart läggdags för mig också.

Natti-Natti. /Mi

2010-12-11 @ 22:32:39
URL: http://parart222.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0