Isglass & Terroristbombare...

Sen bloggning idag igen.
Men det har tagit tid med SAKER och funderingar jag har haft!
Och middag, fika och...
Värmande dusch i vanlig ordning.
Jag hade status IGLASS här när jag kom hem!

Detta trots...



Långkalsonger, jeans och tjocka skidbyxor...





Tjock täckjacka, mössa och jackluva.
Fy fan vad det blåste på väg till jobbet, under jobbet och så fick jag ändå skjuts hem efter jobbet...
ISGLASS.
Jag hatar vintern.
Jag är en sommartjej, DEFINITIVT en sommartjej.

Så har sambon laddat över mina gamla bilder m.m från min förra dator.
Jag ska sätta mig och pula med dom nu, om jag orkar...
Jag ska iallafall "titta in" i mappen och se om jag orkar bena ut allt.
Förmodligen inte!

Nyheterna idag är ju, från det ena till det andra, minst sagt SKRÄMMANDE!
Terroristbombare i Stockholm!?
I sverige...?
Känns mycket främmande, overkligt.
Måste vara en mycket instabil, psykiskt sjuk galenpanna som använder ISLAM som en förevändning att ha ett syfte att döda och skada andra, och sedan döda sig själv.
Jag tycker synd om sveriges alla muslimer och invandrare idag, dom kämpar i motvind konstant.
Detta tror jag INTE gynnar dom.
Bara att höra att Sverigedemokraternas sekreterare har twittrat:
"Äntligen!
Vad var det vi sa?"
Usch.
SJUK LEDSAMT.
Jag har följt nyheterna från och till på jobbet idag.
Såg när jag kom hem också.
Fortsättning följer...

En ny mössa, en restgarnsmössa...







Nu ska jag dyka in i mitt arkiv.
Återkommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0