Finbesök...

Vi har haft besök av vänner och...
Finbesök av en liten bebis.
Otroligt söt och väldigt liten.
Fast hennes mor tyckte hon var stor, men jag som hobbylånar lilla Sunshine ibland som nu är 1½...
Tyckte Lilla B var jätteliten.
Och hon luktade JÄTTEGOTT!
Jag gissade BARNÄNGEN, och mamma sa det var rapsolja.
Va?
Hm, jaha, fast det luktade barnängen.

Vi fikade och åt en liten stund ihop, Lilla B vart sen lite hungrig och vill inte ha"Mammakäket" så hon vart lite lissen.
Tillslut fick mamma ge upp och gå hem, och ge "Mammakäket" ur flaska...
Och då gick det finfint.
Jag fick en bild på en mätt och nöjd liten tjej nyss!

Så har jag och sambon sett en film.
Sonen är på hemgång från en kompis.
Vi ska snart äta kvällsmat och sen blir det ÄNNU MERA FILM, Shrek 3.
Och sen...
FINALEN I ROBINSON!
Håller tummarna att gotlänningen tar sig tillbaka i tävlingen.
GISSAR att jag kommer sitta och skrika i soffan...
Idag igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0