Friskförklarad!

Så har vi varit hos doktorn och fått svar på sonens senaste magnetröntgen av ryggen och...
HAN ÄR FRISKFÖRKLARAD!!!!!!

Jag tror knappt det är sant, och sonen blev så glad att han skrek rätt ut "YES" och såg ut EXAKT som...
Björn Borg när han vann sina tennismatcher.
Gick ner på båda knäna på golvet och höjde båda armarna i luften.



Och läkaren sa att det här var första gången dom sett en sån här skada LÄKA!
Karolinska och läkarna där har tydligen aldrig vare sig sett eller hört talas om att det KAN LÄKA!
Så sonen är ovanlig.
TACK OCK LOV FÖR DET!!!
Så nu ska sonens röntgenplåtar och "fall" få vara STUDIEMATERIAL för blivande läkare.
Och vi sa "Varsågoda", studera på ni.

Och hur det nu har läkt, fastän det inte brukar läka...
Det kunde han ju då såklart inte svara på.
Men har det läkt så har det, bara att tacka och ta emot!
Sonen var överlycklig och mor och far med.
Och far sa:
"Då kan du börja träna hockey igen!"
Och mor sa:
"Över MIN DÖDA kropp, aldrig!"
Och sonen sa:
"Det är lugnt, jag VILL ändå INTE träna hockey!"
Och mor tänkte:

Slutet gott, allting gott.
Vilken lyckodag.

På hemvägen fotade jag med mobilkameran...










En vintrig stad.
Och kolla dom två sista bilderna, samma blid med bara någon sekunds mellanrum.
Ändå hann ljuset bli så olika, coolt.
När jag kom hem...



Då hade jag fått ett mönster som jag vunnit på tradera.
JÄTTEFIN, blir nog något att sätta tänderna i SNART!




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Grattis till sonen och till hela familjen förstås. Det måste vara underbart att ha nu är friskförklarad.



Det var fina bilder du tagit med mobilen, men ger inte alls så bra bildkvalité.



Ha en fin kväll!

2010-12-20 @ 17:06:24
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, det är helt underbart!

Att han läkt fastän ingen annan verkar ha gjort det med en sån skada, det är ett glatt mirakel.

Dock vill jag HELST linda im honom i bubbelplast några år nu, jag har blivit väldigt lik en av mina mostrar.

Håller med dig om bildkvaliteten!

Det är så dumt att man springer runt med en mobil med kamera nu, för förut, när jag jämt sprang runt med den vanliga kameran...

Då blev det ju toppenbilder. Nu är man lat och bara knäpper med mobilen, det blir så mycket sämre.

Nä, jag ska slänga ner VANLIGA kameran i väskan igen!

Kram

2010-12-20 @ 22:22:54
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0