Sjusovare...

Jag har kört min morgonrutin...
Väckte sonen nyss (10.20), visserligen är det jullov men jag tycker nog att nån måtta får det lov att vara.
Han är sin mormor och bonusfar upp idagen, en sjusovare!



Mitt öra känns bättre idag.
Sonen droppade i mer revaxör igår, det kliar fortfarande men inte lika illa som igår.

Jag försökte dra igång mig själv att avsluta halsduken/Snooden här...
Så nära och så trött på den.
Den BLIR klar idag, bara inte just nu.
Jag har filurat lite på nästa projekt, den där bliden som jag hittade på nätet...



Jag har försökt bestämma mig för vilken virkad version jag vill ha, skall göra.
Vilket garn...
Det jag ska fiffilura vidare på idag, det är om det är ETT ENDA STYCKE, eller om det är två delar.
Jag ska se om det blir för klumpigt med ett stycke som man vrider, det blir ju isåfall en KROPPSLIG SNOOD!
Jag återkommer i frågan.
Snart ska jag promenera iväg med sonen till hans kompis som han ska leka med idag.
Sen hem och fundera, prova och virka klart den isblå.
Vi ses lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0