Kan han ju roa sig med...

Filmen sög.
Den inte bara sög, den SUPERSÖG!
Vi såg "Predators", vilken film i ordningen av Predators, jag gissar nr 155...?
Kass så det hette duga!
Och det värsta var att Adrien Brody, den UNDERBARE skådisen från Pianisten spelade huvudrollen!
Nä, HUR långt ner på desperatlistan i Hollywood kan man sjunka?
Jag hade hellre bytt karriär och börjat som servitör, han kommer ju aldrig få en trovärdig roll igen efter det här.
Som sambon sa:
"Andra skådisar får göra röster i filmer som Madagaskar, men han får börjar göra filmer som denna!"
Ja, HELLRE en roll i en Disney/Pixar-film, än en slaskaction.
Herregud, människan vann ju en Oscar för tusan.

Jag såg INTE mycket av filmen, jag facebookade och kollade Tradera-virkauktioner.
Bläddrade igenom HM-katalogen igen och funderade på om jag skall RÅNA Handelsbanken imorgon.
Nej, jag får nog ta Swedbank istället, jag vill ju inte råna min EGEN bank kom jag på
Jo, så får det bli, dagens "ATT GÖRA" imorgon blir:
BANKRÅN till klädinköp!

Nu ska jag lägga ner verksamheten för idag, jag är trött som fan.
Det är däremot inte sonen.
Han är så pigg så det är inte klokt.
Han ska vara uppe hela natten och leka VAMPYR.



Kan han ju roa sig med om han vill och vågar
Det brukar ju dö ut rätt snart när allt blir kolmörkt och tyst i lägenheten.
Vi andra går och lägger oss nu.
Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0